Obecní úřad Bratronice
Hlavní 35, 273 63 Bratronice
Úřední hodiny:
Pondělí 8.00-12.00 14.00-17.00
Středa 8.00-12.00 14.00-17.00
Pravidla :
Soutěž se jede jako seriál 6 závodů během roku, každý závod je vypisován jako samostatný, jednodenní podnik s vyhlášením vítězů.
Každý účastník,umístěný do 15 místa, získává za každé ukončené kolo rozjížděk body do celkového hodnocení v seriálu, a to od 15 do jednoho bodu sestupně, dle umístění.
Rozjížďky probíhají po rozlosování do čtveřic, a systémem pyramidy postupují vždy první dva do dalšího kola, až zůstanou poslední tři, nebo čtyři účastníci, jede se finálová rozjížďka.
Dle časových možností se budou každý závodní den konat dvě, nebo více kol rozjížďěk, vždy s otočením směru jízdy na trati.
Všechny závody seriálu se jedou na uzavřené trati v bývalé raketové základně v obci Bratronice.
Trať bude vždy vytyčena páskou, nebo přírodním prostředkem, na trati budou 4 traťoví a jeden hlavní rozhodčí, kteří zároveň za pomoci praporů se žlutou, nebo červenou barvou řídí průběh jízdy vozů na trati.
Závod je vypisován jako kontaktní, takže je povoleno dotýkat se za jízdy závodním vozem ostatních vozů, za účelem zbrždění, nebo vytlačení soupeře z trati, ale vždy jen stejně dlouhými stranami, tzn. bokem vozu jen do boků ostatních vozů a čelem jedině do zadní části soupeřů.
Jakýkoliv dotyk předkem vozu do boků soupeře je nepřípustný, a dle toho také postihnutelný!
Vždy je nutno dodržet podmínku, že závodní auto musí mít sériové nárazníky, bez toho nebude vpuštěno na trať!
Technické požadavky na závodníky a závodní vozy:
Prvotním pravidlem podle kterého se řídí všechny případné nejasnosti je: Co není výslovně povoleno, je automaticky zakázáno!!!
Závodní vozy musí být výhradně Škoda Favorit, je jedno jestli karburátor, nebo vstřik
Všechny plastové a skleněné díly, kromě palubky a polstrování dveří řidiče musí být z vozu odstraněny
Žádné úpravy nesmí měnit tvar ani rozměry vozu
Ve voze musí být nainstalován alespoň minimální rám, tzn. oblouk za řidičem vynesený do podlahy ztužujícím prvkem (např. trubka, plochá ocel…) a zavětrovaný 1x úhlopříčně a 1x podélně do podlahy
V žádném případě není povoleno nechat vyčnívat přes nárazník tažné zařízení
Volant musí být kruhového uzavřeného tvaru, bez vážného poškození
Chladič a akumulátor musí zůstat na místě dle výrobce a musí být řádně upevněny, akumulátor musí být zakryt nevodivým materiálem (guma, plast..)
Motor ani převody není povoleno jakkoliv upravovat oproti seriovému vozu
Sáni je možno provést otevřeným filtrem, výfuk se smí odstranit, nebo vyvést do boku
V žádném případě není povolen jakýkoliv laděný či sportovní výfuk
Obutí je povoleno maximálně 185/65/14, přičemž vzorek smí být maximálně standardní zimní, není povoleno užití jakýchkoliv šípových, či autokrosových vzorků, ani úprava vzorku prořezáváním, z důvodu oslabení konstrukce pneumatiky
Nádrž vozu musí být odpojena a vyprázdněna, nebo demontována, pro každou rozjížďku je povoleno maximálně 5 litrů paliva o max 100 oktanech, které bude v černém pětilitrovém plastovém kanystru umístěném v prostoru za řidičem – pro všechny vozy platí podmínka stejného kanystru, koupí se na každé čerpací stanici!!
Každé vozidlo musí být vybaveno jedním středovým brzdovým světlem typu přídavná mlhovka, které bude na horní hraně uprostřed pátých dveří nebo střechy.
Dveře je možno zavařit, páté úplně odstranit
V čelním a levém předním okně smí být natažena síť, nebo drátěnka, musí být však řádně upevněna
Ostré hrany po odstranění okna z dveří řidiče se doporučuje sklepat přes sebe a svařit
Na obou předních dveřích bude vynechán bílý čtverec min 40x40 cm na umístění startovního čísla
Kvalitnější provedení ochranného rámu, nežli minimální je povoleno při zachování vnějších rozměrů vozu
Vyztužení prostrou pod chladičem, motorem a převodovkou je povoleno, taktéž rozpěra mezi tlumiče
Každé vozidlo musí být vpředu a vzadu vybaveno tažným okem označeným kontrastní barvou
Sedadlo řidiče a pásy musí být buď originál, nebo vícebodové event. Anatomické, vždy řádně upevněné do únosných míst
Řidič musí být za jízdy řádně připoután, musí mít na hlavě integrální přilbu, nebo motokrosovou přilbu a štít, dále rukavice, kombinézu a boty s pevnou plnou patou.
Homologace se nevyžaduje.
Všechny ochranné a konstrukční prvky musí být samozřejmě řádně upevněny a ukotveny!!!!
Závodu se může zúčastnit každý, kdo vlastní řidičský průkaz min. skupin B, zaplatí startovné ve výši 500,-Kč a podepíše čestné prohlášení
Každé vozidlo před závodem musí projít technickou přejímkou
Dotazy a protesty řeší ředitel závodu
Občerstvení závodníků, členů doprovodu i diváků zajištěno
Mezi jednotlivými závody je po dohodě možné parkování závodních vozidel v areálu kasáren, ovšem bez záruky
Porušení jakýchkoliv pravidel má za následek diskvalifikaci ze závodu, hrubé porušení ohrožující zdraví, nebo život kohokoliv v areálu kasáren znamená trvalé vyloučení ze seriálu!!!
Pořadatel si vyhrazuje právo na umístění reklamy případného sponzora na každé zúčastněné vozidlo ve velikosti 1x0.5m, nebo 2x0.5x0.5m
Jakékoliv diskuse o průběhu závodu či pravidlech se nepřipouštějí, pořadatel si vyhrazuje právo úpravy či doplnění pravidel a harmonogramu závodu podle aktuálních podmínek!
Případné dotazy :
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
26
|
27 | 28 | 29 | 30 |
31
|
1 |
2
|
3 | 4 | 5 |
6
|
7 | 8 |
9
|
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16
|
17 | 18 | 19 |
20
|
21 | 22 |
23
|
24 | 25 | 26 | 27 |
28
|
29 |
30
|
1 | 2 | 3 |
4
|
5 | 6 |